Červený kláštor

Kontaktujte nás

Kontakt

Červený Kláštor 147

059 06 Červený Kláštor

Často kladené otázky

Rezervácie

Červený Kláštor 147

059 06 Červený Kláštor

Odberné miesto

Cestovná agentúra DJK Tour

064 01 Stará Ľubovňa

Popradská 6

Trasa: Navigácia

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

V rubrike FAQ nájdete odpovede na najčastejšie kladené otázky týkajúce sa nákupov na www.eshop.kupelecks.sk V prípade, že ste nižšie nenašli odpoveď, nevadí! Napíšte nám e-mail na: eshop@kupelecks.sk alebo nás kontaktujte telefonicky na +421 911 338 828 v pracovné dni od 08:00 - 17:00 hod.

Je možné objednať si tovar v e-shope a vyzdvihnúť na odbernom mieste? Ak áno, aké sú podmienky ?

Samozrejme, tovar objednaný v našom e-shope si môžete prevziať osobne na predajni Cestovná agentúra DJK Tour, Popradská 6, 064 01 Stará Ľubovňa.

Je na nákup v e-shope potrebná registrácia?

Nie, registrácia v našom e-shope nie je povinná, no odporúčame ju. Je pre vás pohodlnejšie sa registrovať, ušetriť si čas vyplňovaným všetkých povinných údajov a naplno využívať náš vernostný program.

Aké spôsoby platby akceptujete?

Platba za zakúpený tovar/službu je možná platobnou kartou, bankovým prevodom alebo na dobierku.

Ako postupovať pri reklamácii / výmene tovaru?

Ak sa na vašom zakúpenom tovare vyskytne závada, máte zo zákona právo ju reklamovať. Záručná doba (doba minimálnej spotreby) tovaru je vyznačená na obale. V ostatných prípadoch platí všeobecná záručná doba v dĺžke 24 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru. Záruka sa zvyčajne nevzťahuje na mechanické poškodenie, poškodenie prírodným živlom a podobne.
Zásielku s reklamovaným tovarom odporúčame posielať ako poistený balík (nie na dobierku), spolu s kópiou daňového dokladu (paragón, faktúra). Nezabudnite priložiť Výmenný/reklamačný protokol, kde čo najpodrobnejšie popíšete závadu a dôvody reklamácie. Balíček s tovarom nám odošlite na adresu: MICUS RELAX, s.r.o., so sídlom Popradská 6, 064 01 Stará Ľubovňa, Slovenská republika.

Ako viem, že som úspešne potvrdil/a objednávku?

Ak ste úspešne potvrdili objednávku, príde Vám e-mail s potvrdením objednávky. V prípade, že ste nedostali žiadny e-mail, skontrolujte, či ste dokončili nákup. V nákupnom košíku by vám nemal zostať žiadny tovar.

Je možné poslať tovar aj do zahraničia?

Zaslanie tovaru do zahraničia nie je problém. V procese objednávky táto služba nie je dostupná, no radi vám vyhovieme individuálne. Kontaktujte nás, kde kalkuláciu poštovného a poslanie balíka radi vyriešime.

V objednávke som zadal/a platbu bankovým prevodom, ale údaje k platbe mi neprišli. Ako mám postupovať?

Údaje k platbe nájdete v e-maile potvrdzujúcom prijatie Vašej objednávky. IBAN pre platbu je SK8102000000004309858257, ako variabilný symbol uveďte číslo Vašej objednávky. Pokiaľ si nie ste istý/á, aké údaje máte pri platbe zadať, kontaktujte prosím tel.číslo +421 911 338 828

Kedy bude moja reklamácia vybavená?

Budeme sa snažiť, aby to bolo v čo najkratšom čase, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia reklamácie a prijatia reklamovaného tovaru. O výsledku reklamácie budete informovaný e-mailom alebo telefonicky a spolu s tovarom Vám bude doručený reklamačný protokol s vyrozumením.

V zásielke mi neprišiel správny tovar alebo v nej niečo chýba. Ako postupovať?

Za nepríjemnosť sa vám ospravedlňujeme. Pokiaľ vo vašej zásielke dorazil iný tovar, ako ste si objednali, kontaktujte nás e-mailom: eshop@kupelecks.sk alebo telefonicky + 421 911 904 880 v pracovných dňoch od 08:00 do 17:00 hod. A my vám zašleme už ten správny.

Je možné tovar vymeniť?

V prípade záujmu o výmeu tovaru vám odporúčame tovar vrátiť, vypísať Výmenný reklamačný formulár a vytvoriť novú objednávku.

Je možné tovar/službu vrátiť?

Zakúpený tovar alebo službu máte právo vrátiť alebo vymeniť do 14 dní. Balíček nám jednoducho odošlite poštou na adresu: AMICUS RELAX, s.r.o., Popradská 6, 064 01 Stará Ľubovňa. Chceme vás upozorniť, že tovar musí byť nepoužitý, nepoškodený a v originálnom balení.
Do zásielky priložte vyplnený a podpísaný Formulár na odstpúenie od zmluvy, ktorý je vám k dispozícii tu. Vo formulári uveďte tovar, ktorý chcete vrátiť a číslo účtu (IBAN), kam máme finančné prostriedky vrátiť. Akonáhle tieto údaje od vás dostaneme, financie Vám vrátime čo najskôr, najneskôr však do 14 kalendárnych dní.
Odporúčame vám zásielku poslať ako doporučený balík s poistením na hodnotu tovaru (v prípade straty, alebo znehodnotenia balíka si ho budete môcť s podacím lístkom na pošte vyreklamovať).

Aký je stav mojej objednávky?

O stave vašej objednávky vás v každom kroku budeme informovať e-mailom. Dostanete potvrdenie o prijatí objednávky, o jej vyskladnení a napokon aj o odoslaní. V prípade registrovaných zákazníkov si viete stav Vašej objednávky sledovať vo Vašom účte.