Informácie eshop
Informácie o pobytoch
Adresa vyzdvihnutia
Cestovná agentúra DJK Tour
Popradská 6, 064 01 Stará Ľubovňa
V rubrike FAQ nájdete odpovede na najčastejšie kladené otázky týkajúce sa nákupov na www.eshop.kupelecks.sk V prípade, že ste nižšie nenašli odpoveď, nevadí! Napíšte nám e-mail na: eshop@kupelecks.sk alebo nás kontaktujte telefonicky na +421 911 338 828 v pracovné dni od 08:00 - 17:00 hod.
Samozrejme, tovar objednaný v našom e-shope si môžete prevziať osobne na predajni Cestovná agentúra DJK Tour, Popradská 6, 064 01 Stará Ľubovňa.
Nie, registrácia v našom e-shope nie je povinná, no odporúčame ju. Je pre vás pohodlnejšie sa registrovať, ušetriť si čas vyplňovaným všetkých povinných údajov a naplno využívať náš vernostný program.
Platba za zakúpený tovar/službu je možná platobnou kartou, bankovým prevodom alebo na dobierku.
Ak sa na vašom zakúpenom tovare vyskytne závada, máte zo zákona právo ju reklamovať. Záručná doba (doba minimálnej spotreby) tovaru je vyznačená na obale. V ostatných prípadoch platí všeobecná záručná doba v dĺžke 24 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru. Záruka sa zvyčajne nevzťahuje na mechanické poškodenie, poškodenie prírodným živlom a podobne.
Zásielku s reklamovaným tovarom odporúčame posielať ako poistený balík (nie na dobierku), spolu s kópiou daňového dokladu (paragón, faktúra). Nezabudnite priložiť Výmenný/reklamačný protokol, kde čo najpodrobnejšie popíšete závadu a dôvody reklamácie. Balíček s tovarom nám odošlite na adresu: MICUS RELAX, s.r.o., so sídlom Popradská 6, 064 01 Stará Ľubovňa, Slovenská republika.
Ak ste úspešne potvrdili objednávku, príde Vám e-mail s potvrdením objednávky. V prípade, že ste nedostali žiadny e-mail, skontrolujte, či ste dokončili nákup. V nákupnom košíku by vám nemal zostať žiadny tovar.
Zaslanie tovaru do zahraničia nie je problém. V procese objednávky táto služba nie je dostupná, no radi vám vyhovieme individuálne. Kontaktujte nás, kde kalkuláciu poštovného a poslanie balíka radi vyriešime.
Údaje k platbe nájdete v e-maile potvrdzujúcom prijatie Vašej objednávky. IBAN pre platbu je SK8102000000004309858257, ako variabilný symbol uveďte číslo Vašej objednávky. Pokiaľ si nie ste istý/á, aké údaje máte pri platbe zadať, kontaktujte prosím tel.číslo +421 911 338 828
Budeme sa snažiť, aby to bolo v čo najkratšom čase, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia reklamácie a prijatia reklamovaného tovaru. O výsledku reklamácie budete informovaný e-mailom alebo telefonicky a spolu s tovarom Vám bude doručený reklamačný protokol s vyrozumením.
Za nepríjemnosť sa vám ospravedlňujeme. Pokiaľ vo vašej zásielke dorazil iný tovar, ako ste si objednali, kontaktujte nás e-mailom: eshop@kupelecks.sk alebo telefonicky + 421 911 904 880 v pracovných dňoch od 08:00 do 17:00 hod. A my vám zašleme už ten správny.
V prípade záujmu o výmeu tovaru vám odporúčame tovar vrátiť, vypísať Výmenný reklamačný formulár a vytvoriť novú objednávku.
Zakúpený tovar alebo službu máte právo vrátiť alebo vymeniť do 14 dní. Balíček nám jednoducho odošlite poštou na adresu: AMICUS RELAX, s.r.o., Popradská 6, 064 01 Stará Ľubovňa. Chceme vás upozorniť, že tovar musí byť nepoužitý, nepoškodený a v originálnom balení.
Do zásielky priložte vyplnený a podpísaný Formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý je vám k dispozícii tu. Vo formulári uveďte tovar, ktorý chcete vrátiť a číslo účtu (IBAN), kam máme finančné prostriedky vrátiť. Akonáhle tieto údaje od vás dostaneme, financie Vám vrátime čo najskôr, najneskôr však do 14 kalendárnych dní.
Odporúčame vám zásielku poslať ako doporučený balík s poistením na hodnotu tovaru (v prípade straty, alebo znehodnotenia balíka si ho budete môcť s podacím lístkom na pošte vyreklamovať).
O stave vašej objednávky vás v každom kroku budeme informovať e-mailom. Dostanete potvrdenie o prijatí objednávky, o jej vyskladnení a napokon aj o odoslaní. V prípade registrovaných zákazníkov si viete stav Vašej objednávky sledovať vo Vašom účte.